We are all winners...continued! Gratis patroon én Grootse Give-Away

zondag 28 september 2014

For the non-dutch speaking follower I included a very short summary of this blog birthday post at the bottom of this post! Just because I'm pretty sure that a love for free patterns (!) and give aways (!) is pretty universal ;).

Gratis patroon...

Als ik één ding over mezelf geleerd heb in dat jaar dat ik nu blog is het dat ik inzake time management een dikke vette nul ben. Ik kom altijd bedrogen uit. Is het misschien omdat, als je gepassioneerd met iets bezig ben, de tijd sowieso vliegt? Of omdat ik vaak gewoon te veel hooi op mijn vork neem? Of omdat twee weken tussen aankondiging van een gratis patroon en aflevering (met daartussen testen, herwerken en fotohandleiding uitwerken, ah ja, en werken en kinderen, om over dat examen komende dinsdag nog maar te zwijgen) gewoon niet erg realistisch is? 

Realistisch of niet, als ik iets in mijn hoofd heb, dan zit opgeven niet echt in mijn woordenschat - zo liep ik ooit eens een marathon, ja echt!, en in 3u59min25sec, omdat ik per se binnen de 4u wou eindigen. Karakter, tell me about it.  Dus voila, het ligt er, dat gratis patroon!

En de naam... werd Janneke! Ann van Lieveke en zus suggereerde Janne, naar haar eigen testmodel, en ook ik maakte dit kleedje al voor Janne II. En uiteraard draagt mijn jongste ook de naam Janne, dus ik kan niet zeggen dat ik het een lelijke naam vind. Lekker egocentrisch doopte ik het kleedje dus "Janneke". Ann, lees zeker verder om te zien wat je gewonnen hebt!


Het patroon dat ik al eerder in maat 80 (9-12 mnd) ter beschikking stelde, werd herwerkt en naar 5 maten uitgebreid. Om en bij de 40 naaisters reageerden enthousiast op mij oproep om testers. De 25 eersten gingen ermee aan de slag en bezorgden mij uitgebreid feedback. Echt waar, een super welgemeende dank je wel daarvoor testers! Deze week - na dat examen en wat inhaalslaap - plan ik een blogpost met een wrap-up van de testversies. Het zou jammer zijn die foto's alleen maar voor mezelf te houden.

Mijn vriendin Mieke, met sinds kort een eigen blog, versterkte deze week mijn eenmansteam om de fotohandleiding wat te herwerken. Mieke maakte het kleedje met knopenpat waarvan u foto's in de tutorial terugvindt, ik maakte als laatste test nogmaals een versie met blinde rits. In een prachtig Echino-stofje alweer van bij Bellelien.



Dat patroon, mét handleiding of zonder (voor hergebruik), dat kunnen jullie downloaden via onderstaande linken. 
Maar voor u doorklikt, lees nog even aandachtig verder!

...en Grootse Give-away!

Een eerste blogverjaardag vieren met een gratis patroon, ik vond dat wel een sympathiek plan, nietwaar? Maar toch wilde ik ook graag écht iets weggeven. 

Als jullie deze blog een beetje volgen weten jullie dat ik het voorbije jaar zowat alle Vlaamse/Nederlandse webshops (en ook ver daar buiten) gesponsord moet hebben door stof te bestellen. Tja, wat kan ik zeggen, ik hou van de kleinschaligheid van die winkels, de persoonlijke aanpak, de zorg die deze mensen besteden aan de pakketjes, de verbluffende snelheid ook waarmee die pakketjes bezorgd worden. Thuiskomen en de brievenbus openen, dat is het beste moment van de dag :)

Maar goed, ik sponsor hen dus, en ik dacht, misschien wil een enkeling mij, of beter jullie, ook wel graag eens terug sponsoren. Want wat is er beter dan een gratis patroon? Juist ja, een gratis patroon én materiaal om daarmee direct aan de slag te gaan!

Dus ik vroeg aan de webshops waar ik het liefste winkel, en aan een veelbelovende nieuweling of zij eventueel een half meterke stof, wat paspel en rits of knopen konden missen. In mijn dromen dacht ik 5 pakketjes bij elkaar te sprokkelen, 1 voor elk maatje. Maar de reacties waren overweldigend. En dus geef ik hier geen 5 maar wel 14 (!!) pakketjes weg! 

Ik zet de sponsors met hun pakketjes hier even allemaal op een (lang) rijtje. In alfabetische volgorde want, moet het nog gezegd, ik ben fan van elk van hen! De code achter de beschrijving verwijst naar de code op de foto's onderaan.

Bellelien heeft een selectie van super mooie stofjes in haar winkel. Zij sponsoren 2 pakketjes!
  • 75x110 cm Art Gallery, Fawn Day Murk, met 30x110 cm bijpassende voering, Ripples Rose van Art Galley, en 1m witte paspel (A1).
  • 75x150 cm Mistral blue (wolmengeling in turquoise), met 75x110 cm bijpassende voering, Ripples River van Art Gallery, en 1m zilveren paspel. Ideaal voor een volledig gevoerd winterkleedje (D3). 

Ella & Basiel - Ook bij Ella en Basiel moesten ze geen twee keer nadenken. Ook van hen mag ik 2 pakketjes weggeven!
  • 70x110 cm Art Gallery, Ladylike Green Tea, 1m bijpassende paspel en een blinde rits (B3).
  • 50x110 cm Cotton+Steel Moonlit Night Sky Butterfly, 1m bijpassende paspel en 3 bijpassende knopen. Dit pakketje wordt nog aangevuld met een klosje ecologisch naaigaren, gesponsord door Georgette. (D1)
Georgette - Hier vind je niet alleen super mooie maar ook nog ecologisch verantwoorde stofjes! 2 pakketjes ook van hen. Paspel heeft Ruth niet in haar assortiment, maar in mijn naaikast vond ik nog een paar restjes.
  • 80x110 cm Cloud9, Passing Clouds Blue, 5 knopen, 2 klosjes garen en een restje paspel (B1)
  • 80x150 cm Chambray Mint, Les Trouvailles d'Amandines (super zacht, ik gebruikte dat stofje al eens hier), 1 klosje garen, 5 appelknoopjes en een restje paspel (A2)
Julija's shop - Té dicht bij mijn werk om goed te zijn voor mijn portemonnee, maar ook maar een steenworp van uw brievenbus.
  • 70x110 cm Sevenberry met bloemetjes en poesjes, 1m bijpassende paspel, en 5 knoopjes uit mijn eigen voorraad (B2)
Juffertje Uil - Veel keus en snel geleverd!
  • 80x110 cm Michael Miller met konijntjes, 1m paspel en blinde rits (C3)
Liesellove - Nog niet zo lang bezig maar nu al een klinkende naam met een steeds uitbreidend assortiment.
  • 75x110 cm Free Spirit, Glow Waterfall, 1m paspel en een kortingscode van 15% korting (D2)
  • 75x110 cm Free Spirit, Bouquet Multi, 1m paspel en een kortingscode van 15% korting (A3)
  • 75x110 cm Camelot, Picking Flowers, 1m paspel en een kortingscode van 15% korting. Dit pakketje wordt nog aangevuld met een klosje ecologisch naaigaren, gesponsord door Georgette. (C1)

Mirabelle shop - Ook een assortient om u tegen te zeggen!
  • 80x110 cm Michael Miller, Tiny Guitar picks Garland, 1m paspel en blinde rits (C4)
Piekewieke - een webshop met toch altijd een iets ander assortiment dan de anderen. Ik ga graag altijd even piepen!
  • 65x110 cm Windham Fabrics, Petits Fleurs Fields blue, 20x110 cm stofjes met kleine roze stipjes, paspel en 5 knopen (C2)
Studio Elf - een (Nederlandse) nieuwkomer. Sympathieke winkel met toffe stoffen!
  • 50x110 cm P&B Textile, Squier lane, 1m paspel, set van 6 bloemenknoopjes en als extra een leuk setje kopspelden (B4)

Deelnemen?
Het was even denken hoe ik deze grootse give-away zo efficiënt mogelijk kon aanpakken. En uiteindelijk besloot ik om de pakketjes te verdelen in 4 groepjes, van 3 of 4 stofjes. 

GROEP A

GROEP B

GROEP C

GROEP D

Wil je graag een pakketje winnen? Zo gaan we te werk!
  • Je bent of wordt volger van mijn blog (via welk kanaal dan ook). De (facebook)pagina's van de sponsors 'liken' wordt ook geapprecieerd ;).
  • Je geeft in een reactie hieronder op naar welke groep je voorkeur gaat. Je kan slechts meedoen voor één 'stapel'. Binnen die stapel, geef je dan je voorkeur top 3 op. Bv. Ik doe mee voor groep D, en mijn voorkeursvolgorde is D2 - D1 - D3
  • Omdat ik geen fan ben van lang gerekte give aways (waarvan ik steevast vergeet dat ik mee deed ;)) kan je 'slechts' deelnemen tot vrijdag 3/10/2014 12u 's middags. Zaterdag maak ik de winnaars bekend!
Ann (Lieveke en zus), die de winnende naamsuggestie deed voor het patroon, mag alvast als eerste kiezen welk pakketje zij wenst. Ann, mail je mij?

PS: de pakketjes zijn een ludieke actie bij de 'lancering' van dit patroontje. Heb je geen baby of peuter in de aanbieding maar win je toch graag stof voor een ander projectje? Gewoon deelnemen!

The english (very short) summary (yes, especially for you, Jenya and Krista, and any other non-dutch speaking followers!) 

This post is all about my baby and toddler dress (sizes 3-24 mo) "JANNEKE"  that I am offering for free. It has been tested and reworked over the past weeks. Just follow the links below to download it
<<DRESS JANNEKE - TUTORIAL (in dutch but with plenty of pictures) AND PATTERN>> 

But that's not all! I'm also giving away material to make such a dress yourself, generously sponsored by my favourite Belgian and Dutch webshops. You can enter this give-away by leaving a comment, specifying in which group of fabrics you are most interested. Then just let me know your top 3 within this group. You can enter the give away until Friday (3 Oct 2014), 12 am CEST. Good luck!

288 opmerkingen

  1. Amai das inderdaad groots! Geen kleine kinderen niet meer in huis maar wel 3 dochters met een aantrekking voor tassen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het een leuk patroon om mee aan de slag te gaan. Fijn dat je zoveel weldoeners vond om te sponsoren. Mijn voorkeur gaat naar groep B, 1 - 3 - 2 - 4
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een respons van de Belgische webshops!!
    Bedankt voor het gratis patroontje, nu hopen dat er eens baby-meisjes geboren worden.
    Ik doe graag mee aan de give-away.
    Volgorde: pakket B: B3,B2,B1,B4

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kleedje ga ik zeker ook eens maken. Dankjewel voor het patroon! Leuke Give-away! Ik doe graag mee voor groep B, voorkeur B4. Dan B2, B1 en B3.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat voor leuks lees ik hier allemaal, ben helemaal fan van de naam (jongste dochter heet ook Janne dus ;-) ). Ik doe graag mee voor pakket A (A1-A3-A2). Veel succes! En bedankt voor het patroontje! Hier niet meer van toepassingen maar met de babyboom in de vriendenkring hoop ik stiekem toch op vele meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw, ik ga voor pakje D, in volgorde graag D1, D3, D2. Misschien maak ik wel een klein kleedje als mijn schoonzusje een meisje krijgt, anders maak ik er gewoon iets leuks van voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow zeg, dat is me wat !! Vooreerst proficiat met je blogverjaardag ! Je gaat als een trein zo te zien. Jouw 'Janneke' ziet er super uit en ik denk dat menig baby- of peutermeisje er binnenkort wel eentje draagt ! Hier allang geen peutertjes meer en ook geen meisjes, maar wie weet komt dit patroontje toch wel eens van pas …
    Met jouw give away doe ik heel graag mee. Moeilijk om te kiezen, maar als het dan toch moet ga ik voor groep D (D2-D1-D3)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier geen meisjes om het kleedje te testen, maar met de stofjes uit groep D kan ik wel iets anders verzinnen! Mijn voorkeurvolgorde: 3-2-1.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah zo geweldig dat kleedje, ik kijk uit om dat de eerste keer te maken als ik eindelijk zwanger geraak *frustratie*.
    En voor de stofjes is het wel zeer moeilijk, niet? Als ik dan toch echt moet kiezen (alhoewel ik ze allemaal wel super vind!) ga ik voor groep A. A2, A1 en dan pas A3 alhoewel ik met alles tevreden zou zijn ;-)
    Bedankt voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je patroon en met de grote give away! Het patroon is spijtig genoeg te klein voor mijn meid, heel jammer want ik vind het wel een leuk jurkje!
    De stofjes uit groep D vind ik het leukst (3-2-1), al mogen de rest er zeker ook zijn hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond het een hele eer om jouw patroon te mogen testen, dankjewel! Als mijn eigen fantastisch time-management het toelaat post ik nog eens een review op de blog. Ik ben volger van 't eerste uur, en dat zal niet veranderen :-).
    Ik doe graag mee voor groep B: B1 - B4 - B3. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoera voor janneke (zo'n prachtnaam voor een prachtpatroontje ;-) )!
    Mijn janne is de 24 maand intussen ontgroeid, maar ik zie ook veel andere mogelijkheden in die mooie stofjes! Pakketje D is mijn favoriet (D2 - D1 - D3)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw... Wat een prachtig kleedje! Ik kende je blog nog niet maar bij deze w ik steevast fan!
    Ik waag het voor groep C (c3 en c4)
    Merci & succes met alle toekomstige patronen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amai, patroon op mijn to-do-lijstje! Wat een give-away!! Ik doe graag mee voor groep C: C4 - C2- C3 - C1. Kiezen is niet gemakkelijk tussen zoveel mooie stofjes. Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat patroontje komt hier zeker op het to do-lijstje. Leuk kleedje om als geboortekado te geven, want hier zijn ze die kleine maatjes al even ontgroeid.
    mijn voorkeur gaat uit naar pakket D (D3, D2, D1).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw!! Knap van je! Zo jammer dat mijn kleinste meid net te groot is voor het kleedje... Maar ik kan met die geweldige stofpakketjes zeker iets anders verzinnen om te maken! Vooral de stofjes in groep B vind ik leuk; B1 - B3 - B4 - B2

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor het uitwerken van het patroontje ! Dit ga ik zeker proberen.
    Uiteraard waag ik graag mijn kans voor de give away. Mijn voorkeur gaat uit naar groep D (D3 - D2 - D1).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk patroontje! Ik maakte het al eens in maatje 80, ideaal geboortecadeautje! En wat een leuke give-away. In groep D vind ik helemaal mijn ding en wel in de volgende volgorde: D3 - D2 - D1. En nu duimen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zalig! Aangezien het patroontje hier al klaar ligt voor een volende versie waag ik graag mijn kans. Pakketje D (3,2,1) En nog nen dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat met de 'geboorte' van Janneke! Ik denk dat ik me toch maar eens begin te smijten op meisjesjurkjes bij geboortes (van meisjes natuurlijk hé), want voor de onze natuurlijk niet meer aan de orde, en als ik moet wachten tot er kleinkinders zijn ;-) (hoewel, het lijkt me een tijdloos patroon).
    En alle pakketjes lijken me leuk, maar ik zie dat ik momenteel nog het meest kans maak voor pakket A! (1-2-3) !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik maakte het patroon al eens als geboortegeschenkje. Goed patroontje met duidelijke uitleg. Fijn dat het nu ook in andere maten beschikbaar is. Bedankt hiervoor! De webshop tips worden alvast genoteerd.
    Ook ik waag graag mijn kans. Mijn voorkeur gaat uit naar groepje D :D1-D3-D2. Al vind ik de andere stofjes ook zeer mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik waag mijn kans voor groep D met als favoriet D2 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey, zeer vereerd dat je voor Janneke koos :-) Ik poste er vandaag al een blogje over: http://lieveke-en-zus.blogspot.be/2014/09/zeer-vereerd.html

    PS: Ik kies voor pakketje D1.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. waw zo leuk!!! ik vond het super om het patroontje te mogen testen! een supermooi kleedje en de naam is heel mooi gekozen! een janneke aandoen, da klinkt zo tof!! mijn voorkeur gaat uit naar groep D meer bepaald D1 en D3!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super seg! Voor mij graag iets uit groep C: C2, C4, C3, C1. Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi patroon, alleen al daarvoor zou je aan nog een boelleke beginnen;).
    Wat een toffe give away, zoveel schoons.
    Ik doe graag mee voor A (A1-A2-A3).
    Groetjes, Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Via Liesellove ontdek ik hier een juweeltje van een blog! Ik wil uw kleedje wel eens maken (voor Frauke kersverse baby van een collega) Als ik er dan nog een stofje bij mag kiezen, dan ga ik voor iets uit reeks B. B1- B4 -B2- B3.
    Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. supertof!
    mijn voorkeur gaat naar groep D (D1-D3-D2)
    heel leuk kleedje ook, maar heb hier geen meisjes, alleen jongens :) maar mss kan ik het wel eens als cadeautje maken en geven

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig! Ikken een meisje dat beeldig zou staan met je patroon. Ik doe mee voor groep d, 3-1-2. Succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie Janneke! Hier nog geen kindjes maar wel veel kindjes van vrienden dus ik waag me er misschien ook wel eens aan. Voor de give-away doe ik alvast mee. Pakketje D (3-2-1) vind ik het leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk, we genieten al zo elke week van je creaties en dan ook nog al dit moois. Leuk patroon, ga ik maken! En voor de give away vind ik a het leukst. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je hebt er nogal je werk van gemaakt! Als ik een pakketje win maak ik meteen een baby'tje blij! Mijn voorkeur gaat naar reeks B: 1-4-2-3.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe ook graag mee, voor groepje D.
    nummertje 1 vind ik de mooiste :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Voor de aankomende geboorte van een collega haar dochtertje kan ik wel een stofje en patroontje gebruiken. Ik ga voor groep D: 1 - 2 - 3

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooi patroontje! Ga ik zeker uittesten!! Graag met groep D 3-2-1 !
    Volgen ga ik je sowieso, kijken welk moois hier nog passseert ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. I wil ook ook wel een kansje wagen...
    Groep B : B2, B3, B4

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Graag wil ik ook een keertje meedoen voor groep A, in de volgorde A1, A3, A2

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat is nog eens een groot feest!! Erg leuk jurkje! Met een dochtertje van 11 mnd val ik precies in de prijzen met dit patroontje :-) Dank je! Ik waag ook graag een kansje voor een mooi stofje: b2-b1-b4.

    Groetjes,
    Liesbeth M.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw! Mooie stofjes, moeilijk te kiezen... Mijn voorkeur gaat uiteindelijk naar D 3 2 1

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super Zeg! Ik doe graag mee... Hmmm.... Moeilijk kiezen .... C2341...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk! Mijn absolute voorkeur gaat uit naar D3. Dus dan kies ik voor: D3, D1, D2.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh jij maakt mooie dingen! Ik ben zonet volger geworden, zo ben ik steeds direct op de hoogte van je nieuwe creaties! Pakket D geniet mijn voorkeur. D1,D2,D3

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Super mooie give away! Leuk patroontje ook, maar ik heb nog geen kindjes. Ik doe graag mee voor pakketje B (het liefst B1, dan B4, dan B3 en dan B2)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik wil heel erg graag meedoen!!! Het patroon is al gedownload! Zo mooi. Ik ga graag voor groep C. Voorkeur: 1234

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dikke proficiat met jouw verjaardag Mieke! Wat een fantastische dag om een give-away én patroon te lanceren :-) Stoffen heb ik nooit genoeg (dat weet je ondertussen al wel... :-) ), en ik doe mee voor pakketje B! Dat stofje van Eloise Renouf op kop voor mijn Eloise en dan B3-B2-B4. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super leuk patroontje, vlug eens uittesten voor mijn liefste metekindje Jana!
    Ik kies voor groep A, met als volgorde: A1, A2 en A3.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw, een superleuk patroontje en een superleuke give-away
    Ik doe graag mee in groep C (4 1 2 3)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wauw wat een give-away! Met een baby op komst (al weten we nog niet of het een jongen of meisje is maar das bijzaak) doe ik daar graag aan mee! Groep D vind ik de mooiste, in deze volgorde: D2, D1, D3 . En proficiat met je leuke patroontje! Als het een meisje blijkt komt dat hier zeker op het to do lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd! Ik kom hier heel graag inspiratie opdoen en hoop dat nog lang te mogen doen. Volgende vrijdag ben ik jarig, dus laat dat nu hopelijk mijn geluksdag zijn. Pakketje B geniet mijn voorkeur (1 - 2 -4).

    BeantwoordenVerwijderen
  50. super wat een give-away. met dank aan al die fantastische webshops. En niet te vergeten wat een leuk patroon ga ik zeker maken voor de jongste. Mijn voorkeur gaat naar pakket D met dan 1-3-2.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Waw, wat een prachtig patroontje. Jammer dat mijn madammeke de maatjes net ontgroeid is. 't Zal voor een volgende keer zijn zeker ;-)
    Ik doe graag mee voor de give-away (wat een prachtige prijzenpot en wat een moeilijke keuze): mijn voorkeur is pakketje D en wel in deze volgorde: D3, D2 en D1

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuk patroon, het gaf me direct inspiratie voor een cadeautje voor vrienden van ons die eind oktober een meisje verwachten. Verder ook een leuke give-away, ik had hier dus graag aan meegedaan. Mijn voorkeur pakketje is D en de stof volgorde D3-D2-D1.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Realistisch of niet, je hebt je doel weer bereikt! Proficiat met Janneke! Prachtige give-away, ik doe mee voor groep B: 3, 2, 1, 4

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh, what a wonderful giveaway! I would be interested in group b (b4, b2, b3). Congratulations for a pattern of your own, awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Alvast bedankt voor het gratis patroontje! Proficiat, het is mooi! Mijn 2-jarige zal er nog nét in passen, het kan dienen als verjaardagskleedje in de maand oktober. Fijn!
    Voor de heuse stoffen-give-away doe ik heel graag mee voor pakketje C: C2-C4-C1-C3.
    Benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Mercikes voor het gratis patroontje! Super give-away! Ik doe graag voor set D: 2, 3, 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik doe graag mee voor pakketje D: 2 - 3 - 1
    Bedankt voor het patroontje!
    Volgen die ik al een hele poos via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Zeer mooi kleedje voor mijn kleindochtertje! En fantastisch om dit met anderen te willen delen. (ik wou dat ik dat ook kon!) Moest ik de gelukkige van een give-away worden, dan graag uit pakketje D: 3,1,2.
    Heel hartelijk bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Tof!
    Ik doe mee voor groep D: 3-2-1!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. oh waaaauw,
    het is een prachtig kleedje!!
    Ik ga ook zeker een kansje wagen voor de give-away: wel een heel moeilijke keuze, want ze zijn allemaal zeer mooi en leuk. Mijn voorkeur gaat toch naar pakketje C en dan nu nog de volgorde beslissen: C 1-3-4-2!!
    En nu afwachten op het resultaat.
    Heel hart bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. B3-2-1-4 en dan nu duimen maar :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wauw, ik doe graag mee! Voor de A groep: 1, 3, 2

    BeantwoordenVerwijderen
  63. O wat leuk. Dank je wel en als ik iets zou kunnen winben, dan kies ik voor d1 2 en 3

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Miranda Inghelbrecht28 september 2014 om 18:48

    A2 A1 A3
    En dat kleedje, dat maak ik met veel plezier voor mijn nichtje. Super mooi! Dank je wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik doe ook mee. Wat geweldig dat je zomaar en voor niks jouw patroon wil delen!
    Mijn voorkeur gaat naar D 3 - 1 - 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Super en natuurlijk doe ik graag mee. Mijn keuze is D1, 3, 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ho wow! Wat een mooie give away, en met twee kleindochters komt zo'n mooi patroon goed van pas. Liefst stofkes uit groep C: C4-C1-C3-C2 .
    Proficiat en veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een geweldige give away! Ik doe ook graag mee. Mijn keuze is B 4, 1, 3, 2.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Voor "Janneke" zijn mijn dames al te groot, maar met de stofjes van D kan ik wel aan de slag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Bedankt voor het patroontje. Ik ben fan van je blog. Ik kies voor B2 3 4 1

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oh, ik wil wel mijn kans wagen. C2, 3,4,1. En nu maar duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wauw, mooie kleedjes en een veelbelovende give-away. Mijn voorkeur: D3-1-2

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik dacht dat il am had gereageerd maar vind mezelf niet meer terug duuuuus, nog maar eens!
    echt supertof dit initiatief van jou! Net voordat jij testers zocht voor Janneke had ik eentje af als kraamcadeau maar was vastbesloten om er ook een voor mn dochter te maken! ik was dus al enthousiast dat ze net een 80 heeft maar nu nog meer want ze kan nog wel even voort dankzij jouw ijverigheid! bedankt daarvoor alleszins en proficiat met je blogjaardag! ik ben grote fan en vind het heel fijn om te lezen hoe jij de dingen verwoordt, uiteraard kijk ik ook uit naar wat je maakt ;-)
    je doet me ook zin krijgen om te bloggen want ik maak en schrijf graag (dit epistel maakt dat wel duidelijk denk ik) maar zit voorlopig nog in de fase van 'wie zou dat nu willen lezen, er zijn al zoveel goede blogs...'
    Wie weet...voorlopig doe ik gewoon graag mee met de give away voor groep D: D3, D2, D1
    merciiiiiiii!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik was een van de gelukkige die het patroon mocht testen. Ik maakte ineens twee versies en was direct verliefd op het patroon. Extra stof is dus altijd welkom! Voor mij D3 D1 D2
    Groetjes
    Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Proficiat Mieke! Keigoed gedaan! Ik vond het super leuk om je éénmansteam te komen versterken deze week, voor herhaling vatbaar ;-) Ik waag natuurlijk ook graag mijn kans. Ze zijn allemaal heel mooi, maar ik ben toch vooral fan van B. Mijn rijtje: B1, B2, B3, B4

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Leuk, leuk :-)
    Mijn voorkeur groap A (1-2-3)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik doe heel graag mee ... maar hoe moeilijk om te kiezen ... wat een weelde ... hmmmmmm ... denk denk denk ... deze ... of toch deze ... kom we moeten nu toch de knoop doorhakken ... dit wordt het ... B2 B4 B3 B1 ... en nu vingers kruisen! p.s. Heel erg bedankt voor je patroontje, het werd veilig opgesloten, voorlopig kan ik het nog niet gebruiken, maar wie weet wordt die laatste kinderwens sneller dan verwacht vervult en wordt het een meisje ... en dan zullen ze hier aan de lopende band gemaakt worden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wauw, wat een mooi kleedje! Dit ga ik zeker maken! Dankjewel voor het patroontje!
    Hopelijk kan ik het maken met de gewonnen materialen!
    Mijn voorkeur gaat uit naar groep C, met als top 3: C4 - C2 - C1

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Super!! Ik heb een kleindochter én een metekindje voor wie ik Janneke wil maken. Dus laat die stofkes maar komen ;). mijn voorkeur gaat naar groep C : c2,c3, c4

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Superleuk, ik doe mee en ga er zeker ook eentje maken! Ik ga voor A1,3,2

    BeantwoordenVerwijderen
  81. als tester van je patroontje wil ik ook graag meedoen !! mijn voorkeur gaat naar pakketje C in de volgorde C4-C2-C3 -C1 maar ook in de andere groepjes prachtige stofjes !!
    trouwens mooie naam voor je jurkje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. alle 1-tjes zijn mooi en de rest ook dus als ik win, verras me dan :-)
    ik zag dat je ook mee op het femma weekend gaat... ik ben net terug het was super! jammer dat jij pas in okt gaat want ik had best wel even willen kletsen :-)
    gr
    karoline

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Ik wil wel eens een jurkje proberen maken voor het kindje van een vriendin... zo zou ik meteen aan de slag kunnen... mag uit groep D zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Mijn dochtertje Fien van 4 maand oud zou prachtig zijn met dit modelletje. Ik had je patroon in maat 80 al klaar liggen! Nu kan ik ze mss maken in 1 van je mooie stofjes :-) Leuk dat er nu ook grotere maten zijn. Ik kies voor de give away voor groep A (1-3-2)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. . mijn voorkeur gaat naar groep C : c2,c3, c4
    ik naai zo graag voor mijn liefste kleinkind leef in armoede en zou het leuk vinden dit te winnen ben er zo fier op

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Super idee! Gratis patroon én nog iets kunnen winnen :)
    Mijn voorkeur gaat uit naar groep C met volgorde C4, C3, C2.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. ik moest al serieus naar beneden scrollen om mee te doen! Echt super zeg! Jij hebt niet stilgezeten! Ik heb het patroontje gedownload en wordt één van de volgende geboortecadeaus, absoluut! Ik zou graag nog eens winnen (al heel lang geleden precies) en ga voor pakket A (1-3-2)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Is volgens mij wat mis gegaan met mijn eerste bericht.
    Maar wat een super jurkje! Helemaal leuk! Als beginnend naaister wat vrees voor ritsen, maar wil deze graag proberen! Super bedankt!
    Ook doe ik graag mee aan de give a way. Mijn voorkeur gaat uit naar groep C in de volgorde: C4, C2, C3 en C1.
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  89. B2 B1 B4, moeilijk te kiezen want allemaal mooi! Patroontje uitbreiden naar maat 104mag altijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wow, mooi jurkje! Ook ik wil graag een kans maken. Mijn voorkeur is voor groep A 1 - 3 - 2

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Dit kleedje maak ik vast en zeker voor mijn heeeeeel-bijna -1-jarige dochtertje lennon ( 2oktober hiphoi )! Ik doe graag mee voor groepje D (1342 )!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Proficiat met je blogverjaardag! Mooi patroon, wie weet komt het ooit nog eens van pas. Mijn voorkeur gaat uit naar groep D 3 2 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik heb her wat gevolgd en moet zeggen dat het een geweldig kleedje is. Mijn dochter is de maat ontgroeid maar ik wil het kleedje wel maken voor mijn buurvrouw. Deze gaat dat geweldig vinden!
    Mijn voorkeur gaat uit naar D, nr 3, 2, 1

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Prachtig patroon, bedankt om het met ons te delen!
    Leuk dat de webshops dit mooie initiatief willen sponsoren, da's de kers op de taart!
    Graag waag ik mijn kans voor een stofje uit groep C, met voorkeur C3, C2, C4, C1.
    Moeilijk kiezen hoor want het zijn stuk voor stuk prachtige pakketjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wauw, wat een verwennerij! Ik doe graag mee voor A (2-1-3)!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Bedankt voor deze leuke actie. (en de nieuwe web-adresjes....) Veel mooie pakketjes maar mijn voorkeur gaat uit naar groep D, met als volgorde D3-D1-D2
    Succes met je blog, ik volg met plezier!
    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Dikke proficiat met je één jarig bestaan! Ik wens iedereen veel succes. Ik heb voorkeur voor een stofje uit groep c. Mijn volgorde: C4, C2, C3, C1. Benieuwd naar zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik doe graag mee voor een pakketje uit groep D, Met voorkeur voor D3, D1, D2

    Alvast een dikke merci aan de gulle gevers! Da's niet mis he seg, 14 pakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. oooh leuk modelletje!! dochter is al te groot maar er is hier net een klein nichtje geboren wiens mama dit super zou vinden! dus het patroon ligt al op mijn te doen stapel!! hihi graag doen we ook mee met de give away (zo'n leuke stofjes!) keuze is hier gevallen op c4,c2 en c3 lieve groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wat een leuke verassing,ben net aan een kleedje voor mijn kleindochter begonnen, maar er zullen er zeker en vast nog volgen, mijn keuze C- 2 - 1 - 4- 3
    wacht vol spanning af.....

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Zo'n leuk patroontje! Ik heb hier twee enthousiaste meisjes die al stofjes in mijn plaats hebben gekozen! En ja meisjes, we mogen maar uit een groep kiezen(moeilijk voor een meisje van 2 en 5;-))Groep A: A1, A3, A2

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Oh super zeg. Ik doe mee voor groep B: b4,b1,b2 en b3. En nu duimen maar dat mijn meisje nog in een 2jaar past!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik had daarstraks al geprobeerd te reageren, maar denk dat het niet gelukt is, dus hierbij een nieuwe poging, en moest ik mis zijn, heel heel erg geëxcuseerd dan!! In elk geval superbedankt voor zowel het hele leuke patroontje, waar hier hopelijk meerdere exemplaartjes van gemaakt zullen worden voor m'n twee dochtertjes, als voor de superleuke give-away!! Ik volg je blog nu toch eventjes (maar niet zo heel lang) en ga dat met enorm veel plezier blijven doen, je maakt prachtige dingetjes en ik heb al meerdere dingen van je gepind! Bedankt dus en proficiat met je blogverjaardag! En ik doe dus natuurlijk ook mee met je give-away en kies pakketje B in volgorde 1,2,4,3 Succes nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wauw! Hier komt zeker een Janneke voor ons Isolde, die vandaag precies een maand oud is! Ik doe graag mee: B1-B4-B3-B2

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Proficiat met je eerste blogverjaardag! Knap welke projecten je allemaal gerealiseerd hebt dit jaar. Ik mocht al eens een give away winnen bij jou. Wat een prachtige stofjes geef je nu weg! Ik doe graag mee voor pakket D3-d1-D2.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik vond het super om met dit patroontje aan de slag te gaan en ons Ella staat er supermooi mee!
    Bedankt voor al je werk en om dit gratis ter beschikking te stellen!

    Mijn voorkeur gaat uit naar groep D (1-2-3)

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Mooi jurkje en Janneke is een supernaam :)
    Proficiat met de eerste blogverjaardag.
    Ik doe heel graag mee voor pakket A (voorkeur 1 * 2 * 3)

    En we volgen met plezier verder je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik doe ook graag mee aan jou leuke give away.Mijn voorkeur gaat uit naar groep C: c1,c4,c3 en c2 want met 4 zwangere in de familie is de kans toch groot dat er een meisje tussen zit en ik heb nog nooit een mini kleedje gemaakt dus zou leuk zijn om te maken en af te geven,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. wat een leuk kleedje! ik doe ook graag mee voor je give-away, met een voorkeur voor categorie C (C3-C4-C1-C2)

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Zo ik heb mijn best gedaan, gepind, getwit, gefaced, al een hele tijd volger en fan van je blog. Proficiat hiermee, sta altijd versteld van hoe jullie dit allemaal voor elkaar krijgen, petje af. mijn voorkeur gaat uit naar C4 - C3 - C1 - C2. Doe zo voort, je doet dat super goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. geweldige blog en een dikke proficiat met het 1 jarige bestaan!
    mijn voorkeur gaat uit naar groep D ( voorkeur d2-d1-d3)
    en nu mijn vingers kruisen dat ik bij de winnaars hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Zo mooi, mijn meisje is ondertussen te groot voor Janneke,maar ik kan wel andere projecten bedenken met zo'n mooi pakketje. Voor mij A : A1 - A2 - A3

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik vond het erg leuk om voor jou te testen!! :-) En er gaan er zéééker nog volgen! :-)
    Mijn voorkeur gaat uit naar groep D (3-2-1) **duim duim duim** :-) :-)
    Groetjes, Leen!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Wat een mooi kleedje! En wat een leuke give-away! Die sponsors hebben goed hun best gedaan, zoveel leuke stofjes!
    Ik ga toch gaan voor B (B4-B1-B2-B3)!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. wauw Mieke, eerst meer dan 100 comments naar beneden scrollen!
    maar wel, let's try: D3-D2 :-)
    groetjes,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Om te testen was ik niet snel genoeg; mss wel voor de giveaway :-) Mijn voorkeur:A1-A2-A3. Proficiat met Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Uittesten was zeer fijn! En ja, als ik het nog eens kan maken: tof!
    Ik zou gaan voor C: C4-C2-C3-C1

    BeantwoordenVerwijderen
  118. oeps ik vind mijn reactie nergens terug ... ik herprobreer nog eens in het kort ... ik laat me heel graag verrassen als ik win want ze zijn allemaal wel leuk, maar lichte voorkeur voor C2.4.3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. he nu is het wel gelukt ... wou dan gewoon toch nog even toevoegen dat ik je blog een leuke (toevallige) ontdekking vind en benieuwd ben naar meer te lezen. Zelf geen kindjes onder de twee meer (jammer voor patroon maar blij dat mijn sloebers al groter zijn). Succes nog !

      Verwijderen
  119. A2-A1-A3; wat een super actie en tof patroon! Helaas zelf geen kindjes, maar mijn metekindje zou er geweldig mee staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ik vind de C groep leuk : C2 - C4 - C1 - C3

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wauw!! Toffe blog, tof patroon, toffe give away met toffe stoffen. Ik doe graag mee en kies voor serie D. volgorde D3, D2, D1.

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Super! Ik doe heel graag mee. Mijn voorkeur gaat naar C2-C4-C3-C1.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Leuke actie. Ik zou dit kleedje heel graag maken en als het kan met stofje B4 gevolgd door B2, B1, B3. Veel succes en ik duim
    Groetjes Ine
    inedelooze@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik doe graag mee voor D1, D2, D3
    Geweldig leuke actie!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Joepie! Ik ga direct aan de slag om de garderobe van dochterlief uit te breiden :)
    Ik doe graag mee voor groep D: D1; D3; D2

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wat een reacties! Maar vind je het raar? Ik ga voor D2-3-1! Voor de oudste is het geen geschikt patroontje, haar babybuikje verdwijnt maar niet, waardoor zulke modelletjes heel raar vallen. De jongste echter.... Die zie ik hier wel in rondkruipen!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Wauw!! Proficiat met dit prachtig patroontje!
    Ik doe graag mee. Mijn voorkeur gaat uit naar D3-D2-D1.
    En nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik hou het kort en krachtig: D3,D1,D2. Oh ja, ik stel mij kandidaat om het patroontje te testen in een 8 jaar! Of zou ik nu al voor de miniminijurk gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Waaauw leuk ! Ik zag net al enkele mooie exemplaartjes van jouw prachtig patroon!

    Ik ga voor groep D ... D3-D1-D2

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Superleuke giveaway! Mijn voorkeur gaat uit naar B4, B3 en B1
    Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Super, zo'n give -away, ik doe graag mee voor C. Mijn volgorde is c4,c2,c1,c3

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Heel tof patroon met op het eerste zicht duidelijke uitleg. Daar hou ik van! Als nummer 2 een dochtertje wordt, komt dit zeker op de to-make list. Ik volg je vanaf nu via Bloglovin. Ik hoop iets te winnen uit pakketje C en dan in deze volgorde: 2, 4, 3, 1. Spannend! (al ben ik sowieso al heel blij met dit patroon!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Wauw, super tof dat je een gratis patroon weg geeft! Ik ben er alvast heel blij mee. En ik ga voor A, A1-A2-A3 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Eerst en vooral dankjewel voor je patroon, zo wint iedereen hier wel een beetje :)
    En moest er dan toch nog een stofje bij kunnen dan graag de B-reeks met 2-3-4-1.
    Het wordt een kleedje voor ons kleine muis <3

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Super kleedje! Bedankt! Komt zeker op de to do lijst!
    Mijn voorkeur gaat naar pakketje d. In de volgorde dat ze liggen! :-)
    Dus d1- d2- d3

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Mooi patroon! Jammer dat mijn twee dochtertjes buiten de maten vallen :-(! Wordt zeker eens gemaakt als geboortekado. Graag neem ik ook deel aan de give away. D3-D1-D2

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wat een gaat patroon en wat een leuke actie heb je eraan verbonden! Ik doe graag mee want ik kan elk moment tante worden van een klein meisje... Ik doe graag mee voor groep c (c2, c4, C3, c1)
    Groetjes ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Happy first blog-year!
    Zo blij met dit patroon! Mijn dochter had een jurkje dat hier veel van weg heeft toen ze net geboren was en ik wilde het al altijd namaken, deze week op de planning en mijn blog!
    Voor de give away kies ik resoluut voor groep A en het liefste A1-A2-A3

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Wat een leuk kleedje!
    Ik doe graag mee aan de give away (en wat een give away, wow!)
    Ik kies voor groep A in volgorde (A1-A2-A3)

    BeantwoordenVerwijderen
  140. bedankt voor het patroon en de super give away. Ik hoop op pakket B in volgorde B4, B3, B2, B1

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Ik doe ook graag mee voor groep D.
    1 - 2. - 3

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Heel leuke blog! In kijk dikwijls!
    Je kan heel mooie teksten schrijven die de mensen boeien! Ik kan je teksten aan een stuk doorlezen :).
    Dank u wel voor het uitdelen van het patroon! Ik ben zo jaloers op mensen die dat kunnen (patronen uittekenen).
    Ik doe graag mee aan deze actie, ik word binnenkort tante van een meisje :D dan kan ik ze verwennen met tal van kleedje :D!
    Ik ben fan van pakket D 1-2-3. Thx!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Ik doe graag mee, ik kom hier graag: zoveel inspiratie en tips.
    Ik kies B 4 - B 1 en B 3 en nu wachten ' spannend! Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Er is hier een klein nichtje die zo een mooi kleedje sowieso verdiend :) mijn voorkeur is pakket B (1-4-2-3)

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Proficiat met deze blog.Ik naai heel graag en waag daarom mijn kans voor pakket B(1,2,3,4)

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Super leuke blog, en prachtig patroontje. Proficiat!
    Het kleedje maken staat alvast op mijn "to-do-list"!

    Voor de give-away gaat mijn voorkeur naar pakket B 1 - 4 - 3 - 2.

    Thx! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  147. super zeg! wat een blogverjaardag!
    Ik doe mee voor B! B3-4-1

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Ik waag ook een gokje: B1 B3 B2 B4. En gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Heel mooi! Mijn voorkeur gaat naar A: A1, A2, A3

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Super is dat ik ben gelijk volger geworden via google en doe graag mee voor pakketje C en volgorde C 3142 nog veel succes met je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Geen baby bij ons thuis maar genoeg bij de vrienden om die ook eens te verwennen! Mijn voorkeur gaat uit naar groep B: B1 - B4 - B2 - B3. Nu duimen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Leuk!
    Ik doe graag mee voor pakket B. Mijn favorietje is B2 , daarna B3, B1 en B4!
    Heel mooi jurkje ook, maar helaas is mijn dochtertje er al te groot voor :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Ik was nog aan het nadenken over wat te maken voor een toekomstige meisjes-baby in de familie (zelf heb ik twee zoontjes), maar daarover hoef ik niet verder te twijfelen! Het patroontje is sowieso al beslist nu. Nu nog de stof... Ik doe graag mee voor pakketje D, in de volgorde D1-D3-D2. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Super lief.Voorkeur gaat naar D2,D1,D3.

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Proficiat !!!
    Mijn voorkeur gaat uit naar pakket A! A1-A3-A2 aub
    Gr

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Annelies Kustermans29 september 2014 om 09:15

    Wauw, wat een superactie! Als beginnend naaister en kersverse mama is zo'n cadeautje altijd fijn om mee aan de slag te gaan... Ik doe graag mee voor pakketje C, in de volgorde C2,C4. En nu maar duimen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ik ga me wagen aan het patroontje, bedankt daarvoor!! Zelf heb ik een jongen maar mijn zussen hebben alletwee meisjes en die worden goed door mij voorzien of ze nu willen of niet ;-)
    Ook waag ik graag mijn kans voor de stof, groep C, 2-3-1-4
    Groetjes
    veronkiedw.blogspot.be
    Ps op mijn blog loopt kleine giveaway vor knittinglooms.

    BeantwoordenVerwijderen
  158. waw, wat een super actie!! mooi kleedje ook, helemaal iets voor mijn meisjes :)
    ik waag mijn kans voor pakketje D, in volgorde 2 - 3 - 1
    groetjes, Katleen Weckx

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Het metekindje zal zeker kunnen profiteren van jouw mooie patroontje, dankuwel! ik doe ook graag mee voor de give-away. Groepje D 3,2,1!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. owla, ik sluit mij graag aan bij deze lange lijst :-) Proficiat met je jarige blog! Nog véél lange jaartjes !!
    Voorkeur D3-D2-D1!
    Jammer genoeg is mijn dochter al 10j, maar die stofjes, daar kan ik zeker iets mee doen :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Oh zo leuk ! Proficiat en heel erg bedankt voor het prachtig patroon ! Ik kende je blog nog niet, maar volg je nu via feedly. Ik doe voor het eerst mee met een give-away en waag graag een gokje voor groep C: c4-c3-c2-c1 Je weet maar nooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Ik waag men kans voor pakket D: 3,1, 2

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Bedankt voor het delen van zo'n prachtig patroontje! Ik heb al een kleine meid op het oog voor wie ik dit kleedje ga maken. :-)
    Proficiat met je blogverjaardag, ga zeker zo door, ik lees hier graag.
    Ik waag graag een kansje in groep B - B4-B3-B2-B1.

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Wauw ! Wauw ! Wauw ! (maar de stofjes laat ik even aan mij voorbij gaan ... ik krijg hier al mijn eigen stoffen niet verwerkt ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  165. wat een super patroon!!! hier ga ik binnenkort een nichtje blij mee maken. (bij gebrek aan meiden hier...) Ik wil graag meedoen (al ben ik niet de enige...) D 2, 1, 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Gelukkige blogverjaardag!
    Ben nog niet zo heel lang volger, maar wel meteen fan!
    Je patroon ziet er heel erg netjes en fijn uit, ga het jurkje meteen eens proberen!
    Voor de give- away doe ik graag mee met groepje B met voorkeursvolgorde 2,3,4,1

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Proficiat! Ik waag een kans voor A1 of C2 of D1

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Mooi patroon! ik waag ook mijn kans voor pakket C: C2-C4-C3-C1

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Wat leuk! Ook ik doe graag mee. Wie weet maak ik wel kans! Ik doe graag mee voor de D-groep en dan D3-D2-D1. Heel erg leuke actie..!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Super! Via Ella & Basiel nog maar net kennis gemaakt met deze blog en ik ben nu al fan.! Mijn voorkeur gaat naar de C-groep en dan C4 C2 C3 C1.

    BeantwoordenVerwijderen
  171. schone give away zeg! Mijn voorkeur gaat uit naar de D groep en dan D3 D2 D1.

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Door u patroon hoop ik nu nog harder op een meisje in mijn buik!!
    Proficiat met u blog!!
    Het was zwaar kiezen maar uiteindelijk kies ik voor..
    groep D : D1 D3 D2

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Bedankt voor het patroon, het is écht leuk om te maken. Ik postte het vandaag op mijn blog, als je de foto's graag "in handen" hebt, just let me know.
    En ik doe mee, ofcourse, met je give-away. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag, trouwens! Pakket D staat me het meeste aan, en wel in deze volgorde: D2-D3-D1.

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Dit is wel groots hoor! Mijn voorkeur gaat uit naar D: D3, D1 en dan D2.
    Succes met de uitwerking! Ik hou mij vingers gekruist.

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Super! ik doe mee voor groep D: D1, D3, D2
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Waw, Mieke, super!
    Je moet weten dat ik speciaal een hoop kraamcadeautjes zit uit te stellen om met jouw patroontje aan de slag te kunnen gaan!
    En natuurlijk doe ik ook graag mee aan de giveaway! ;-) Ik ga voor D1, D3, D2.

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Ik doe graag mee. Het was even uitvogelen hoe ik je kon volgen, maar het is me gelukt!! Als ik win, ga ik voor groep C: C2 C1 C3. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Wow wat een leuk initiatief! Ik ga het jurkje zeker maken, genoeg stofjes thuis om van te kiezen, maar nog eentje erbij zou super ;) Ik vind groepje A heel leuk en dan in volgorde A3,A1 A2. Succes met je blog, maar dat lijk je niet nodig te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Wat een leuk initiatief! Mocht ik winnen verkies ik groep C 3-4-2-1
    Het patroontje voor het kleedje is supermooi, jammer dat het een te kleine maat is.
    Ik ben beginnend naaister en heb geen idee hoe je dit aanpast naar een grotere maat! Mijn dochter draagt nu 128-134. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Zo tof! Als ik mocht winnen, dan zou ik gaan voor D 3 1 2 :-)

    Ik ga ook voor het kleedje! Heel knap!

    Groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Waauw Mieke, zo schoon gedaan! Dat moet een mega werk geweest zijn!
    Ik doe ook graag mee met de give - away. Liefst voor groep D in volgorde D3 - D1 - D2.

    BeantwoordenVerwijderen
  182. oh supertof zeg! ik ga voor de D groep, D3, D1 en D2
    Bedankt voor het leuke patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Wat een prachtig patroon, van harte gefeliciteerd ermee. Ik waag mijn kans voor groep A (1-3-2).

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Happy blogverjaardag ! Mijn nichtje, die groeit als een kool en die al een Janneke kreeg zal nog een kleedje kunnen verwachten ! Ik doe mee voor groep B (B2-B1-B3-B4) !

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Dit is toch super tussen het creatief naaiend volk! Ze maken gewoon een gratis patroontje en nog een give away bovenop! Alvast bedankt!!! Ik doe graag mee voor pakketje D D3, D1, D2

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Dank je wel, ik kan niet wachten om eraan te beginnen! Mijn voorkeur gaat uit naar pakketje A, A1-A2-A3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Oh wat heerlijk! Groep C! C3 - C1- C2- C4 is mijn voorkeur. Duimen duimen duimen! Ik heb hier een tweejarige die extreem schattig zou staan met dit kleedje...! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Zo cute!! Ik ga voor A1-3-2. Fingers crossed! X

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Dat noem ik nog eens een give-away! Leuke blog ook! Mooie dingen, met mooie stofjes.
    Moest ik deze blog tegenkomen zou ik je zowieso volgen. Met of zonder give-away!
    Mijn voorkeur gaat uit naar Groep B; In deze volgorde. 4,1,2,3.

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Leuk!!! Ik heb geen baby/peuters meer, maar wel nog wat geboortes bij vrienden in het vooruitzicht. Komt altijd van pas! Voor mij graag groep C, volgorde maakt mij niet uit. groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Wat een tof kleedje en super mooie stofjes.
    Na lang twijfelen heb ik toch kunnen beslissen. Ik doe mee voor D: 1 - 3 - 2

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Proficiat met je blogverjaardag !! Mijn dochtertje van 1 gaat stralen in dit super mooie " Janneke " !! Een mooi pakketje hiervoor zou leuk zijn !! Mijn voorkeur gaat naar D : 3,2,1 groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.